RSS
wtorek, 15 października 2013
Copywriting i SEO mają ze sobą naprawdę wiele wspólnego. Jedno na drugie oddziałuje, co można zobaczyć bezpośrednio w tym jak Google traktuje naszą stronę. Copywriting oferuje spory zakres możliwości dostosowywania strony do tego aby Google spoglądało na nią przychylnym okiem. Są jednak metody, które mogą okazać się prawdziwą strategią klęski dla strony, zwłaszcza jeśli prowadzimy biznes internetowy.
piątek, 11 października 2013
Marketing ma przede wszystkim na celu przyciągniecie klienta do Twojej firmy, do sprzedaży Twojego produktu i usług. To nic innego jak przynęta, która ma na celu zwabienie klienta. To jedna strona marketingu, ale czego od nas jako przedsiębiorców zajmujących się sprzedażą w internecie oczekują klienci? Poniżej przedstawiam wyniki ze swoich badań, które na przestrzeni 4 lat doświadczenia udało mi się zebrać.
poniedziałek, 07 października 2013
Copywriting dla wielu ludzi zajmujących się marketingiem internetowym, czy ogólnie pojętą sprzedażą w internecie to prawdziwa zmora. Obecnie w sieci można spotkać naprawdę ogromne ilości materiałów dotyczących strategii copywritingowych, czy marketingowych. Dla początkującego bardzo trudno się w tym gąszczu informacji odnaleźć...dlatego też tutaj postaram się zawrzeć to co najważniejsze jeśli chodzi o copywriting.
piątek, 04 października 2013
Copywritng to nie tylko oferta, czy artykuły. To znacznie więcej. Jednakże to od tych dwóch wspominanych elementów zależy, to czy ludzie będą zainteresowani tym co piszesz czy nie. Jak już wcześniej wspominałem w artykułach, ofertach czy nagraniach najważniejszy jest początek, to on determinuje czy leadsy, oraz klientów do tego czy będą dalej czytali czy nie.
czwartek, 03 października 2013
Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy, to tyle jeśli chodzi o Wikipedię jednakże wiele osób nie wie jak wygląda to w praktyce. Dlatego też w tym artykule postaram się przedstawić najważniejsze zasady w copywritingu. Jeśli jesteś początkującym copywriterem, zajmujesz się internetowym marketingiem bądź po prostu prowadzisz biznes w sieci, to dobrze trafiłeś.
środa, 02 października 2013
Adrian Kołodziej jest niewątpliwie bardzo ciekawą osobą i jako pierwsza osoba w branży biznesowej udokumentował, że jego niszowy biznes wygenerował od zera ponad milion złotych obrotu. Dobrze słyszałeś – ponad milion obrotu sprzedając szkolenia elektroniczne. Wiele czytałem o samym Adrianie i tutaj opinie są podzielone. Jedni uważają go za żywą legendę, inni czepiają się tego, że pieniądze, które podaje są tylko obrotem
Adwords daje obecnie bardzo duże możliwości reklamowania się w Internecie. Istnieje wiele rożnych metod reklamowania się za pomocą systemu PPC, jednakże to Adwords jest najsilniejszym narzędziem, pod warunkiem iż wie się jak z niego poprawnie skorzystać. Mając na uwadze odpowiednie korzystanie, mam tu na myśli ustawianie stawek.
Adwords jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod reklamowania się w sieci w systemie PPC, czyli Pay Per Click. Każdego dnia na konta Google z Adwords płyną niezliczone ilości pieniędzy od milionów reklamodawców. Dla wielu ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z reklamowaniem się, systemem Adwords stanowi nie lada wyzwanie. W istocie błędy są tu bardzo kosztowne, a Adwords nie wybacza. Zatem co należy robić aby nie tylko ich unikać, ale aby lepiej radzić sobie z Adwords? Poniżej przedstawiam kilka cennych wskazówek dzięki którym Adwords stanie się nieco przyjemniejsze użytkowaniu.
Z zawodu copywriter
z zamiłownia bloger.

Na codzień prowadzę kampanie
reklamowe AdWords dla
dużych firm, po godzinach ojciec 2
dzieci. Potrzebujesz wskazówek
z zakresu copywritingu,
reklam PPC? Zasubskrybuj
moją stronę.